Na zomeren 2014.4 - Reisverslag uit Aubusson-d'Auvergne, Frankrijk van Francien en Marcel Rijswijk - WaarBenJij.nu Na zomeren 2014.4 - Reisverslag uit Aubusson-d'Auvergne, Frankrijk van Francien en Marcel Rijswijk - WaarBenJij.nu

Na zomeren 2014.4

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Francien en Marcel

08 September 2014 | Frankrijk, Aubusson-d'Auvergne

Gisteren kwamen we, na een steile weg zo breed als onze camper, aan op een pracht plek aan een mooi bergmeertje met een bergachtige omgeving. Stoeltjes naar buiten het is zeer warm en het genieten kan beginnen. Maar toen gebeurde het: de fransen vieren hun zondag en kwamen met honderden tegelijk naar deze plek, we konden niet meer voor of achteruit want ze komen met de auto, het is hier nogal afgelegen. Wat er uit die auto's komt is ook niet te geloven, grote tassen met eten, bbq's en koeltassen zo groot als een koelkast thuis. We hebben er met verbazing naar zitten kijken. Ook wel weer eens leuk. 's Nachts was het stil met nog 2 andere campers allemaal op weg naar Spanje.
Vandaag weer stralend weer en omdat het geen fietsomgeving is hebben we wat voeten-werk verricht en ons laten verleiden om het hele meer rond te lopen. Een pracht wandeling. We hebben er de tijd voor genomen. Het werd tijd dat we weer eens wat andere spieren gebruikten. Na de lunch lag het meer wel heel uitdagend ons toe te lachen en de temperatuur loopt op tot 30 graden, er zit onweer in de lucht. We nemen een duik en zwemmen in het ijskoude water een klein rondje. Precies op tijd want daarna brak het onweer los. Dat dendert nu boven ons hoofd en wat is het nog tropisch warm.
Morgen gaan we verder en we denken aan het binnenland richting zuid-west. Wat maakt het ons uit, we hebben het overal zo goed samen.

• 08 September 2014 - 17:07

Ton:

Doorgaan met oefenen aan rekstok, zoek ook nog wat andere apparaten en alle spieren zijn weer aan de beurt geweest !

groet van Ton en Hannie

• 08 September 2014 - 17:27

Martien:

Heb op campercontact de plek bekeken. Ziet er goed uit.

• 08 September 2014 - 20:59

Henk En Cilia:

Wat een heerlijke plek,hoe heet dat meertje eigenlijk?

• 08 September 2014 - 21:03

Henk En Cilia:

Wat een heerlijke plek! Hoe heet dat meertje eigenlijk?

• 08 September 2014 - 21:21

Francien:

Lac abusson. Kijk maar even op campercontact.

• 10 September 2014 - 14:13

Theo En Elly:

Vanuit Torrevieja, temperatuur 30+, groeten wij jullie en wensen een goede én vooral gezonde reis!