Lente 2 - Reisverslag uit Willingen, Duitsland van Francien en Marcel Rijswijk - WaarBenJij.nu Lente 2 - Reisverslag uit Willingen, Duitsland van Francien en Marcel Rijswijk - WaarBenJij.nu

Lente 2

Blijf op de hoogte en volg Francien en Marcel

03 Juni 2015 | Duitsland, Willingen

Als je in Wilingen noord, oost, zuid, west bijna alles wel gezien hebt is het tijd om weer te vertrekken.
De Neckar, die kant moeten we op.
Morgen wordt dus weer een reisdag en zullen we niet zo snel een wifiplek vinden om jullie op de hoogte te brengen van onze belevenissen.
Het is lekker buiten-speel-weer en daar genieten we van. De bergschoenen zijn ingelopen en mijn fiets staat nog in de garage. Je moet hier lopen en ’s winters glijdend de bergen af. Veel wandelaars, mountainbikers, hardlopers (pffff), kortom allemaal sportieve lieden. en daar lopen wij tussen.
De weitjes staan nu vol met paardebloemen en ander moois. De avonden hebben we met Wilfri en Marian gevuld met een spelletje bridge. Als het goed gaat dan is het een leuk spel, als het mis gaat dan ligt het aan het “zitsel". Dat zijn bridgetermen die we ook weer onder de knie hebben.
Wat zijn we blij dat onze camper weer helemaal gezond is, alles doet het perfect. Daar zijn we dus blij mee, want ik zou voor geen goud in zo’n (mega-)hotel willen overnachten. En welke moet je dan hebben? Er zijn er hier zoveel. Gewoon de sleutel in het slotje van onze eigen camper en genieten.
Morgen verplaatsen we dus ons huis. Jullie horen wel weer waar we zijn. Als je niets hoort dan genieten wij gewoon ergens waar we het naar de zin hebben.

• 03 Juni 2015 - 16:51

Ton:

Wij stoppen de sleutel niet in een kamer van een MEGA Hotel, maar van een fraai appartement, is toch net effe anders. Weer leuke foto's, maar echt warm is het bij jullie ook niet !
    groetjes van Ton en Hannie

• 03 Juni 2015 - 18:14

Bob Breeze:

I'm glad to know that your camper is now 100%. It won't be long before I'm in Europe again so I'll keep an eye out for you. We will be high up in the Alps soon (Andermatt) so maybe I'll be able to see you from there.

8-)

Bob

• 04 Juni 2015 - 18:57

Cilia En Henk:

Ja, ik ben wat aan de late kant met de reaktie, maar ikwilde zo graag schrijven "vanuit Leeuwarden met een mooie blauwe lucht" en dat kan nu dus. Zonovergoten vandaag dus en we zijn nog steeds in onze stenen stulp.
    Binnenkort zullen we onze mobiele woning wel weer op gang brengen.
    We hopen dat jullie weer een paar mooie cp's vinden en dito fietstochten langs de Neckar maken.
    Geniet vrienden!

• 05 Juni 2015 - 08:11

Martien Brand:

Ik blijf jullie volgen. veel plezier

• 05 Juni 2015 - 11:35

Marren :

Deze ook :-)

• 11 Juni 2015 - 12:24

Marren :

Met echte bergschoenen zijn jullie net zo goed sportieve lieden. Wij hebben ze ook een keer aangeschaft, bij de ANWB nog wel. We hebben ze ook ingelopen maar op de één of andere manier vergeten we ze altijd mee te nemen. Het is hier toch ook te warm voor bergschoenwandelingen.
    Wat heerlijk dat jullie camper weer de oude is, niets is mooier dan rondreizen. Hotels ook niet ons "ding", hahaha!!
    Have fun!