Lente 1 - Reisverslag uit Willingen, Duitsland van Francien en Marcel Rijswijk - WaarBenJij.nu Lente 1 - Reisverslag uit Willingen, Duitsland van Francien en Marcel Rijswijk - WaarBenJij.nu

Lente 1

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Francien en Marcel

01 Juni 2015 | Duitsland, Willingen

Al een paar dagen onderweg en ik had jullie helemaal niet voorbereid over ons reisplan. Dat kwam omdat onze camper langer in de ziekenboeg moest dan we hadden voorzien. Weten jullie nog het verhaal van onze glasplaat? Nou ja dan doe je ook een gaskeuring, vochtmeting en TV. Dat laatste brak ons de nek. Satfinder, ontvanger, kop op de schotel, ruzie met Canal Digital. Kennen jullie deze verhalen. Wij nu wel en we zijn van mening wat in en aan ons huis is moet goed functioneren. En ja hoor uiteindelijk is het allemaal voor elkaar gekomen. Ook de schilder van ons stenen huis is weer vertrokken en het ziet er ook daar weer prima uit.
Nu zijn we in Willingen vlakbij Winterberg dat iedereen wel kent en genieten van een schitterend landschap met een leuk dorp waar het ’s winters ontzettend druk moet zijn. Nu is het rustig en slingeren wij in de camper weer langzaam in. Gisteren kwamen broer en schoonzus ook onverwacht aan op de camperplek. Dus gezellig weer een bridge gelegd. Zij zijn een beetje op de terugweg en wij kachelen heel langzaam zuidwaarts om de fietsroute langs de Neckar te doen. Als we er niet komen en andere leuke dingen onderweg (zoals hier) tegenkomen is dat ook goed. Ik houd jullie op de hoogte.

• 01 Juni 2015 - 15:28

Ton:

Wat goed, dat jullie weer op pad gaan.
    Doe ook de groeten aan broer en schoonzus.
    Wij wachten nog eventjes op het goede fietsweer !
    groet van Ton en Hannie.

• 01 Juni 2015 - 17:05

Jeanet:

Daar gaan ze weer de avonturiers .. Heb een leuke trip en ik lees wel waar jullie allemaal terechtkomen en wat er verder op het pad komt. Geniet ervan!

• 01 Juni 2015 - 17:28

Heleen En Hans:

Wij (her)kennen de problemen met CanalDigital. De fietsroute langs de Neckar eveneens. Vrij jaar geweest. Nu op weg naar Hongarije. Veel plezier en mooi weer!

• 01 Juni 2015 - 23:01

Bob:

Maak heel veel plezier en blijf ons op de hoogte houden

• 02 Juni 2015 - 09:30

Henkencilia:

Mooi begin in Willingen!Wij half juni even op pad.Paar vrije dagen ha....ha!De kids zitten op Vlieland.
    Jullie veel fietsplezier langs de Neckar!
    Groetjes Henk en Cilia

• 03 Juni 2015 - 11:54

Tinet:

Fietspomp mee???
    Veel plezier en vooral lekker weer!
    Trinet

• 05 Juni 2015 - 11:34

Marren :

Heb het opgeslagen en ga in de caravan lezen. Maar 10 min wifi nu

• 11 Juni 2015 - 12:23

Marren :

Ja, Canal Digitaal, ook veel te duur geworden. Wij hebben nu een FTA (free to air) ontvanger.
    Wij kijken op vakantie alleen BVN en Eurosport. Ohja en RTL natuurlijk voor autoraces Marinus.
    En dat allemaal gratis :-) Dit is de eerste keer zonder de gewone TV en we missen het totaal niet.
    Who needs Canal Digitaal!!!