Overwinteren 2015 01 - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Francien en Marcel Rijswijk - WaarBenJij.nu Overwinteren 2015 01 - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Francien en Marcel Rijswijk - WaarBenJij.nu

Overwinteren 2015 01

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Francien en Marcel

10 December 2014 | Nederland, Dieren

Onze oppas is er vroeg bij. Hij is door de ballotage commissie gekomen en met een gerust hart laten we huis en haard bij hem achter.
Het gaat er weer van komen, de zon opzoeken, genieten van nomadenleven, uitrusten, geen kerstkaarten versturen, geen boom optuigen etc.
Het belangrijkste is dat de cardioloog van Marcel het groene licht gaf voor nog een reisje. Daar zijn we heel erg blij mee.
Er is ook al een bestemming, jullie kunnen het bijna raden, juist ja, Portugal. We komen er aan.
De camper is gevuld met zomer-en wintergoed. Wij weten immers nooit hoe lang de reis gaat duren.
Als jullie het leuk vinden kunnen jullie hier weer lezen wat we gaan beleven.
Zaterdag is onze geplande vertrekdag en nu maar hopen dat sneeuw, ijzel en regen ons niet gaan plagen.

• 10 December 2014 - 14:49

Wally En Greet Bos:

Leuk dat jullie weer verder weg kunnen, wellicht tot ziens in Portugal

• 10 December 2014 - 14:55

Jeanet:

OOHHHH daar gaan ze alweer! Had in de gedachten de nieuwjaarsborrel maar eens bij jullie te gaan halen. Dat gaat m dus niet worden, kan jullie helaas niet achterna reizen ;). Fijn dat jullie weer kunnen en mogen gaan, geniet er weer van, doet rustig an, en ik volg jullie weer via de mooie verhalen.
    Liefs, Jeanet

• 10 December 2014 - 15:29

Martien:

Het is hier heerlijk weer. Lekker buiten zitten in de zon. Misschien tot ziens in Portugal

• 10 December 2014 - 16:00

Heleen En Hans:

Geweldig dat het weer mag en kan! Take it easy en keep smiling! We gaan jullie weer volgen.

• 10 December 2014 - 19:35

Bob:

Heel veel plezier

• 10 December 2014 - 20:24

Trinet:

Hoe komt het nou dat ik dacht dat jullie helemaal geen last zouden hebben van een kerstboom optuigen, kerstkaarten versturen en Nieuwjaarsborrels nuttigen? Verkeerd ingeschat? Of is dit jullie smoes om er snel vandoor te gaan?
    Laat tijdens de reis vooral niet te veel foto's zien waarbij jullie voor de camper in het zonnetje zitten te soezen. Daar krijg ik maagklachten van.
    Maar natuurlijk wens ik jullie een 'behouden' reis! Geniet vooral van het nomadenleven in en rond de camper en het natuurschoon om je heen. Ik ga jullie met plezier en aandacht volgen.

• 10 December 2014 - 20:25

Marren:

Zeker vinden we het leuk jullie te volgen. Wat heerlijk dat jullie weer gaan kamperen.
    Hebben wij ook zin in, hahahaha!
    Heel veel plezier en goede reis en de groeten aan Portugal, tot horens.

Tot horens.
    Marjan

• 10 December 2014 - 23:01

Jonet:

Veel plezier en geniet ervan!
    Ik zal jullie weer gaan volgen en van de mooie verhalen genieten.

• 11 December 2014 - 14:49

Martien:

Nou, heel veel plezier.Fijn dat het met Marcel oke is, gezondheid is toch het belangrijkste.
    Geniet van jullie reis en we zullen jullie wel volgen
    Groetjes M en M.

• 11 December 2014 - 16:30

Elly En Theo:

Vanuit het zuiden van Turkije, het einde van een cultuurreis vanuit Istanbul, wensen wij jullie heel veel plezier en vooral goede gezondheid. Morgen vliegen we weer naar Nederland, ook fijn hoor thuis komen.
    Giede reis en we volgen jullie hoor!

• 12 December 2014 - 10:09

Marjo:

Ook ik wens jullie een goede reis, geniet van alles om je heen en doe voorzichtig.

• 12 December 2014 - 22:23

Henk En Cilia:

Wat fijn dat het licht op groen is gezet, gezondheid is de toch een hoeksteen voor jullie mooie reizen.
    Tot onze grote vreugde is ook hier de "oppas" gesignaleerd, helaas moeten wij hem nog instructies geven hoe het oppassen in z'n werk gaat en dat zal nog wel zo'n 6 weken duren voordat dat klusje geklaard is.
    Intussen volgen wij jullie via dit mooie medium en daarna zetten wij de wielen in jullie spoor en gaan ook naar het zuiden.
    We waarschuwen wel even als de kaarten op tafel gelegd moeten voor ons leuke spelletje.
    Goede reis toegewenst vanuit een koud en vooral nat Leeuwarden.