extraatje - Reisverslag uit Armação de Pêra, Portugal van Francien en Marcel Rijswijk - WaarBenJij.nu extraatje - Reisverslag uit Armação de Pêra, Portugal van Francien en Marcel Rijswijk - WaarBenJij.nu

extraatje

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Francien en Marcel

17 Oktober 2018 | Portugal, Armação de Pêra

Het was even klussen maar de helpdesk van WBJN heeft de boel gereorganiseerd en nu kunnen mijn foto's wel geplaatst. Dus bij mijn vorige verslag heb ik ze toegevoegd, want daar horen ze, maar hier zal ik ze nog een keer plaatsen voor jullie. Het is warm en ik ga weer gauw naar buiten. Trouwens mijn wasje hangt al te drogen. Gaat als een speer.

• 17 Oktober 2018 - 11:09

Marren :

We hebben de foto's bekeken, het is dus gelukt, zelfs dubbel :-)
    Het weer is hier ook mooi maar het gevoel van vrijheid is niet hetzelfde. Daarvoor moet je echt reizen en kamperen. Wat een heerlijke hobby is dat toch!!!
    Veel plezier !!

• 17 Oktober 2018 - 16:59

HANNIE:

Ach ja er moet wat te klooien blijven met zo'n blog. Ik worstel nog steeds met mijn onderwater camera. Maar de regen valt mee dat weer kunnen ze toch niet meer voorspellen, het is nu al weer de 3e dag overwegend droog en heet blijft het natuurlijk op Bonaire!
    Veel plezier verder! Groetjes Hannie en Ton

• 18 Oktober 2018 - 07:41

Lucy Verdonk:

Heerlijk voor jullie. Geniet er van. Er was geloof ik eindelijk wat regen gevallen hè? Maar volgens mij knapt het ook weer op. Hier nu even grijs, maar we mogen absoluut niet mopperen over het weer. Groetjes van ons.