Portugal 01 - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Francien en Marcel Rijswijk - WaarBenJij.nu Portugal 01 - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Francien en Marcel Rijswijk - WaarBenJij.nu

Portugal 01

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Francien en Marcel

24 September 2018 | Nederland, Dieren

Een paar dagen voor we in onze camper stappen om de winter hier te gaan overslaan wil ik jullie de gelegenheid geven je eventueel af te melden voor onze berichten op deze website.
Jammer natuurlijk want we hopen weer veel te beleven. Als je op de hoogte wilt blijven hoef je niets te doen want dan blijf je gewoon op de verzendlijst staan.
Dit is ook een testje om te kijken of ik het nog kan, verhalen maken, en foto's plaatsen etc.
We gaan zaterdag vertrekken en hopen op ons gemak een beetje door Frankrijk en Noord Spanje te trekken om dan ongeveer 1 november in het zuiden van Portugal aan te komen.
Niets staat vast het kan zo maar anders worden.
Vrijheid blijheid is ons motto.
We zijn al wel op zoek geweest naar een geschikte oppas. Weten nog niet naar wie de voorkeur uitgaat, daarom maar een fotootje erbij.
Tot gauw.

• 24 September 2018 - 12:50

Joke Van Silfhout:

Wat een lekker vooruitzicht. Heel veel plezier en lekker genieten. Als wij iets kunnen betekenen horen wij het graag. Wij zien elkaar nog wel voor die tijd. Groetjes

• 24 September 2018 - 13:21

Fred & Terry:

Wij wensen jullie een hele fijne en veilige tocht ga maar lekker overwinteren.

Heel veel plezier en wij lezen jullie verslag wel.

Fred & Terry

• 24 September 2018 - 13:38

Elly & Theo:

Natuurlijk hopen wij dat jullie een mooie en veilige reis gaan maken.
    Zoals de vorige keren gaan we weer mee genieten hoor. Vaak door dat het een soort van 'herbeleving' is. Kortom: wij genieten in Hengelo, van jullie verhalen.

• 24 September 2018 - 13:41

Jeanet:

Ik wil toch wel een beetje in de gaten houden waar jullie uithangen hoor dus ik blijf volgen.
    En daarbij, ik lees jullie reisbelevenissen graag. Dus bij deze, alvast een goed reisbegin en ga er samen weer lekker van genieten!

• 24 September 2018 - 14:16

Martien:

Wat toevallig. Ik vertrek ook zaterdag. Het plan is om ongeveer 2 maanden in Frankrijk te blijven en langzaam langs de kust af te zakken met de trekvogels die ik dan wil fotograferen. Daarna is mijn plan nog niet duidelijk, maar ik wil dit keer ook sneller reizen naar en langer blijven in de Algarve op zoek naar mooie plekken om te vogelen. Natuurlijk blijf ik jullie volgen. Groetjes en we treffen elkaar ongeywijfeld in Portugal

• 24 September 2018 - 14:32

Hannie:

Ook toevallig, wij vertrekken a.s. maandag naar Bonaire voor 4 weken…. dan 2 maanden naar huis en dan….
    Kortom de winter komt in zicht en jullie maar ook wij zijn gewoon richting zon!
    Veel plezier en we lezen het over en weer wel weer!
    Groetjes van Hannie en Ton

• 24 September 2018 - 14:54

Rob&Jenny :

Goed vooruitzicht. Wij hopen ook nog die kant op te kunnen. Hangt van gezondheid (schoon)moederaf

• 24 September 2018 - 16:15

Marjan&Marinus:

Oh wat heerlijk, jullie gaan weer.
    Natuurlijk schrijven we ons niet uit voor jullie berichten, veel te leuk.
    Als we in de buurt zouden wonen zouden we wel op de vleugelbeesten willen passen. Is toch onze specialiteit: oppassen :-)
    Wij wensen jullie een hele goede reis en potten vol genot.
    Groetjes van ons
    M&M

• 24 September 2018 - 16:26

Bert En Linie Wildenbeest:

Natuurlijk blijven we jullie volgen.Veel te leuk om alle belevenissen te horen!

• 24 September 2018 - 18:36

Jaap En Sonja :

Hoi Marcel en Francien.
    Leuk om jullie te kunnen volgen. Spannend. Let onderweg goed op oranje busjes. Als er ook nog een oranje kano op ligt kan je er bijna zeker van zijn dat wij daar ook zijn.
    Toevallig vertrekken wij aanstaande zaterdag via Frankrijk Bretagne langzaam richting Portugal, toeval he?
    We gaan elkaar zeker treffen. Leuk. Heel veel plezier onderweg en voorzichtig.
    Groet Jaap en Sonja en Spoenk

• 25 September 2018 - 06:11

Henkenclia:

Eindelijk..wat moesten we hier lang op wachten!En uiteraard zijn we weer benieuwd naar jullie belevenissen!Een mooie en zorgeloze reis gewenst vanaf een zonnig e playa de San Pedro de la Ribera.

• 25 September 2018 - 09:31

Margriet:

Hoi Marcel en Francien,
    De zomer hier bijna voorbij dus begint het weer te kriebelen?
    Heel fijne tijd en goede reis naar jullie bestemming.
    Groet, Margriet en Lieuwe

• 25 September 2018 - 17:21

Ben En Jose:

Hallo Marcel en Francien,
    Mooi om te horen dat jullie er weer op uit trekken, fijne overwintering en geniet er van. Tussen het klussen door zullen we jullie belevenissen volgen. Tegen de tijd dat jullie weer terug komen kunnen we jullie in ons nieuwe huis ontvangen.
    Groetjes Ben en Jose

• 29 September 2018 - 14:59

Ellie Hus:

Hallo Francien en Marcel,
    Door een berichtje bij Marlon las ik dat jullie weer naar het zuiden gaan. Vandaag dus maar eens gekeken of dat al het geval was. Ik lees en kijk met plezier mee naar jullie belevenissen. Mochten jullie de Cevennen bezoeken, dan zou ik zeggen, daar drinken we wat op.! Mooie reis.
    Groetjes Ellie en Ben.