Reisverslag 12 - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Francien en Marcel Rijswijk - WaarBenJij.nu Reisverslag 12 - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Francien en Marcel Rijswijk - WaarBenJij.nu

Reisverslag 12

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Francien en Marcel

05 April 2018 | Nederland, Dieren

Wat in de verwachting lag is werkelijkheid geworden. Ik kijk nu uit op onze achtertuin met een grijze wolk er boven, het is koud, bibber koud. De warmte nog in ons lijf, dat dan weer wel.
We hebben een heel goede terugreis gehad. Prachtig reisweer, maandag een half uurtje miezer onderweg, maar verder stralend weer, geen sneeuw, geen storm, geen ongelukken, alles liep perfect op deze voor ons gedeeltelijk nieuwe route naar huis. Parijs en Antwerpen hebben we links laten liggen. Heel veel samen praten over hoe fijn we het hadden, dat we bevoorrecht zijn zo gezond deze 4 maanden in een warm en lieflijk land hebben mogen vertoeven, dat thuis ook weer goed zal zijn en dat is zo.
Veel te vertellen over deze 4 reisdagen is er niet maar ik wilde jullie toch laten weten dat we THUIS zijn. Dank voor alle leuke reacties. De volgende reis? Zijn jullie er dan weer bij?
Tot later zullen we maar zeggen.

• 05 April 2018 - 09:15

Lean:

aankomend weekend in Nederland genieten van het mooie weer.!!

• 05 April 2018 - 09:27

Marjo:

Wat fijn dat de reis goed is verlopen en, dat jullie zo genoten hebben van de overwintering in Portugal. Ik zal de reisverslagen missen en nog bedankt voor al het leesplezier. Welkom thuis.

• 05 April 2018 - 09:28

Lucy Verdonk:

WELKOM THUIS. TOT GAUW.

• 05 April 2018 - 09:58

Martien:

Welkom thuis in dit kouwe kikkerland

• 05 April 2018 - 10:11

Henkencilia:

We zitten buiten in het zonnetje aan het ontbijt .Zolang jullie de mooie reis verhalen schrijven, blijven wij genieten!Wij zeggen ons lidmaatschap niet op!!!

• 05 April 2018 - 11:24

Arie Van Sandijk:

Fijn dat jullie weer zonder problemen de terugreis naar huis hebben kunnen maken, 4 dagen is wel dagelijks dik 600 km. dus jullie hebben geen route nationaal gereden.
    Nu jullie toch niet in Frankrijk zijn langsgekomen eten we de soep die we klaar hadden staan zelf maar op (hahahaha) wij zitten hier al weer volop in ons ritme van "thuis" zijn, met alle werkzaamheden die daar bij horen.
    We blijven jullie volgen tijdens jullie reizen, is het niet met het reisverslag dan wel in levende lijve.
    Heel hartelijk dank voor de gezellige dagen samen in Pera.
    Dikke knuffel van ons beiden.

• 05 April 2018 - 12:33

HIlbert Kok:

Oké Lang verhaal kort gemaakt : Oost west thuis best !!!!!!!
    Bedankt voor al jullie leuke berichten en reisverslagen !
    Gelukkig hebben jullie wel een wasmachine die zal wel volop draaien misschien is er nog geld over voor een vaatwasser.
    Grts. Broertje

• 05 April 2018 - 13:21

Marren :

Fijn dat jullie weer veilig aangekomen zijn. Is altijd weer fijn want er rijden wat brokkenpiloten rond op onze vakantieroutes.
    Wij genieten nu van blauwe luchten en een warme zon. Jullie het weekend ook mooi weer. Lekker met de bruine benen showen :)
    Veel plezier thuis en we zijn inderdaad bevoorrecht
    Mar&Mar

• 05 April 2018 - 13:59

Elly Braamhaar-Groen:

Welkom thuis.

• 05 April 2018 - 14:31

Fred:

Welkom thuis, ben blij dat jullie een veilige reis hebben gehad. Geniet nu maar van je kindertjes.

• 05 April 2018 - 14:46

Ilma:

Veilig weer thuis :Hoera!!! Nu afkicken en andere dingen doen. Kinderen en klein kinderen verwennen en controleren of ze groter geworden zijn. Sterkte met alle afspraken!

• 05 April 2018 - 18:54

Ton:

Fijn, dat jullie goed zijn thuis gekomen, bedankt voor het meereizen
    En natuurlijk reizen we de volgende keer weer graag mee
    Gr van T & H

• 07 April 2018 - 22:00

Ellie Hus:

Het is vast even wennen om thuis te zijn. Nu maar weer genieten van mooie zomer. Afgelopen zondag dacht ik echt jullie op de fiets te zien in Anduze. Een eindje verder zijn we omgedraaid, maar de blauwe en grijze jas waren verdwenen. Het zal wel een fata morgana geweest zijn. Tot een volgend reisje en leuk dat ik jullie weer even heb meegemaakt via deze site. Groetjes uit Frankrijk.

• 08 April 2018 - 11:25

Lieuwe En Margriet:

Welkom thuis. Jullie hebben woord gehouden en het mooie weer meegenomen. Goed gedaan. We zien elkaar.