nazomeren 2016-01 - Reisverslag uit Marche-en-Famenne, België van Francien en Marcel Rijswijk - WaarBenJij.nu nazomeren 2016-01 - Reisverslag uit Marche-en-Famenne, België van Francien en Marcel Rijswijk - WaarBenJij.nu

nazomeren 2016-01

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Francien en Marcel

29 Augustus 2016 | België, Marche-en-Famenne

Het is lang geleden dat jullie ons op deze website hebben bezocht. Een heel jaar heeft onze camper op stal gestaan en vorige maand ging hij met dezelfde kilometerstand als vorig jaar naar de APK keuring. Die heeft hij weer goed doorstaan.
Nog belangrijker is dat de medische keuring van Marcel ook een goed eindresultaat opleverde. Eerst zijn hartklepje, daarna het zaagongeluk in zijn hand.
Nu zijn we het bijna allemaal vergeten, niet zo moeilijk op onze leeftijd. Het onthouden wordt sowieso een problematische aangelegenheid.
Tijd om weer een reis te ondernemen. We deden in eigen land een paar oefeningen en daar was niets mis mee. Alles functioneert naar behoren.
Nu dus op weg om een beetje na-zomer te pakken. Het grootste luxe probleem is dan: Waarheen?
Gewoon de neus achterna. We zijn begonnen in Genk (Belgie) Leuke plaats maar wat was het heet. Een goed begin van een nazomer-reis. De eerste fietstochten zitten er al weer op. We woonden 2 dagen voor de poort van het nationaal park Hoge Kempen. Prachtig. Na een stormachtige onweersnacht was het de volgende dag goed uitkijken op de fietspaden, want wat is er veel uit de bomen gedonderd.
We rijden stukje bij beetje dwars door de Ardennen en daar zijn we nu. Het lijkt er op dat we voor Frankrijk hebben gekozen.
Een probleem is dat mijn telefoon het niet meer doet, geen internet en geen whatsapp en alles wat daar mee samen gaat. Tele2 geef ik de schuld. Ook wel eens lekker om een ander de schuld te geven. Ik zie dit gewoon als een teken voor ons dat we nu eens echt aan ons zelf moeten gaan denken?
Tot een volgende keer.

• 29 Augustus 2016 - 16:48

Jeanet:

Wat heerlijk dat jullie weer op reis kunnen. Gewoon lekker rustig aan doen, je hebt niks om je voor te haasten. Ben blij voor jullie! Liefsxxx

• 29 Augustus 2016 - 17:59

Bob:

Blij dat ik weer wat van jullie lees.
    Zo kan ik jullie weer heerlijk volgen.
    Maak er iets moois van en doe alle Heldersen [ die jullie beslist weer tegen komen] de hartelijke groeten van ons

• 29 Augustus 2016 - 18:48

Cilia En Henk:

Wat heerlijk dat jullie weer kunnen genieten van het reizen met jullie huiswagen.
    we vinden het weer fijn om de leuke belevenissen te lezen.
    Groetjes vanuit Siouville-Haque (La Manche Fr.)

• 29 Augustus 2016 - 19:12

Hannie (en Ton):

Tof dat jullie weer op pad kunnen, geniet er vooral intens van! Je weet nu dat het "anders" kan zijn.
    Wij blijven nog even in NL, met gelukkig ook mooi weer.

• 29 Augustus 2016 - 19:51

Trinet:

Ha reizigers,

Fijn om te horen dat zowel de camper als Marcel zodanig op orde zijn dat jullie drieën er weer tegenaan kunnen met elkaar.
    Heerlijk om zomaar je neus achteraan te rijden.
    Ik kan veel (owja?), maar dát kan ik niet zo goed...
    Ik ga dus van jullie leren deze nazomerreis!
    Enjoy!

• 29 Augustus 2016 - 21:06

Martien En Miny:

geniet maar lekker, wij houden hier de boel wel in de gaten.
    en laat Marcel overal vanaf blijven.

• 29 Augustus 2016 - 21:49

Martien:

Veel plezier. Ik ga woensdag ook richting Frankrijk om te wandelen. Misschien treffen we elkaar nog ergens.

• 29 Augustus 2016 - 22:36

Trijntje :

Een hele fijne reis toegewenst. Ook wij leven met jullie mee, iets anders dan ons eigen verslag.
    Ype druk bezig met ons 2e boek.
    We kijken uit naar jullie foto's. Groet uit Madrid.

• 30 Augustus 2016 - 10:24

Marjo:

Wat fijn dat alles weer goed is. Ik wens jullie een fijne vakantie en veel plezier samen.

• 31 Augustus 2016 - 21:46

Christa Und Reinhard:

Schön wieder von Euch zu hören, insbesondere dass Ihr erneut dem Camperurlaub frönt.
    Alles Gute und schaut doch noch ein Mal vorbei.