Zomer 1. - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Francien en Marcel Rijswijk - WaarBenJij.nu Zomer 1. - Reisverslag uit Dieren, Nederland van Francien en Marcel Rijswijk - WaarBenJij.nu

Zomer 1.

Door: Francien

Blijf op de hoogte en volg Francien en Marcel

03 Juni 2014 | Nederland, Dieren

Het heeft even geduurd, maar vandaag is onze oppas gearriveerd (zie foto). We kunnen dus met een gerust hart de deur achter ons sluiten en het nomadenleven weer oppakken. De neuroloog, de cardioloog en zeker niet te vergeten Marcel zelf zijn allemaal zeer tevreden, wat wil een mens nog meer. Gaan!
We hebben een project voor ogen namelijk fietsen langs de Main. Die fietstochten langs de rivieren in Duitsland bevallen ons wel. Er zijn heel wat klussen verzet de laatste maanden. Tijd om nu onze rust te nemen.
Natuurlijk houden we jullie weer graag op de hoogte maar dat zal afhankelijk zijn van de wifi-mogelijkheden. Niet ongerust worden als er dus eens even niets komt. Dan zijn wij aan het genieten van een lekker boek, een muziekje, een wandeling of uiteraard een fietstocht.

• 03 Juni 2014 - 17:20

Marren:

Bonjour, heel veel plezier met het hervatten van jullie nomadenleven. Heerlijk, geniet van alles, het is zo mooi overal.

Groetjes
    Marjan

• 03 Juni 2014 - 17:58

Ton:

Heerlijk, laat ze maar het heen en weer krijgen, dus vooral genieten, wij leven met jullie mee !
    groet, Ton en Hannie.

• 03 Juni 2014 - 19:13

Lean:

met zo'n oppas duurt het inderdaad lang!
    veel plezier
    gr oet Rekken

• 03 Juni 2014 - 19:59

Henk En Cilia:

Geweldige oppas hebben jullie geregeld!Kan je in het donker een lelijke uitglijder over maken.
    Mooie reis,lekker genieten,doen wij dat weer met jullie mee.

• 03 Juni 2014 - 21:35

Wil:

Maak er weer wat moois van , maar dat is jullie wel toevertrouwd.
    Veel plezier.
    Wil.

• 03 Juni 2014 - 23:28

Hans Minkhorst:

Dat wordt weer genieten! Wij wachten nog even. Volgende week loopgips en dan maar kijken, maar we wensen jullie heel veel plezier!

• 04 Juni 2014 - 10:09

Bibiane:

Heerlijk geniet er van oom en tante
    Wij gaan jullie zeker weer volgen met alle
    Mooie verhalen
    Gr jullie nicht uit het hoge noorde

• 04 Juni 2014 - 12:20

Marjo:

Een goede reis, geniet van alles en ik ga genieten van jullie reisverslagen.

• 04 Juni 2014 - 18:35

Ilma:

Het weer gaat steeds beter worden. Goede reis.